Zwroty, reklamacje i wymiany

WYMIANY:


Nieużywany towar możesz wymienić w ciągu 30 dni od otrzymania przesyłki. Wymiana towaru polega na zwróceniu produktów zgodnie z procedurą odstąpienia od umowy zawartej na odległość, która została opisana poniżej (pkt. ZWROTY) i ponownym złożeniu nowego zamówienia.



ZWROTY (odstąpienie od umowy zawartej na odległość):


1) Pobierz formularz zwrotu. Znajdziesz go TUTAJ. Jeżeli nie chcesz lub nie możesz wysłać oświadczenia na przygotowanym przez nas formularzu, możesz to zrobić na dowolnym formularzu odstąpienia od umowy lub na piśmie przygotowanym we własnym zakresie.


2) Upewnij się, że produkt zwracany jest w oryginalnym opakowaniu, posiada oryginalne i dołączone etykiety, nie nosi śladów użytkowania.

Pamiętaj, że pudełko jest nieodzownym elementem produktu i również nie może nosić żadnych oznak zniszczenia. Taśma naklejona bezpośrednio na pudełko produktu zniszczy je.


3) Wypełnij formularz zwrotu i dołącz go do przesyłki zwrotnej wraz z dokumentem zakupu (np. paragon, faktura, potwierdzenie przelewu).


4) Przesyłkę możesz nadać w dowolnym urzędzie pocztowym np. jako list polecony ekonomiczny lub paczkę pocztową ekonomiczną, na adres:


PHU KRAKSPORT

ul. Gromadzka 54

30-719, Kraków


Uwaga! Nie odbieramy paczek wysłanych za pobraniem.


5) Czas oczekiwania na zwrot środków wynosi 14 dni od dnia odbioru przez nas zwrotu lecz robimy wszystko aby nastąpił on w terminie nie przekraczającym trzech dni roboczych.



Jesteś z Krakowa?


Możesz za darmo dokonać zwrotu w naszym sklepie stacjonarnym, który mieści się w Krakowie przy alei Pokoju 32.


Wypełnij formularz zwrotu, znajdziesz go TUTAJ.


Przekaż pracownikowi sklepu towar, wypełniony formularz zwrotu oraz paragon lub inny dowód zakupu.


Zwrotu dokonanych przez Ciebie płatności nie dokonujemy na miejscu w sklepie stacjonarnym.




REKLAMACJE:


1) Wszystkie towary zakupione w naszej firmie objęte są 24-miesięczną rękojmią za wady. Rękojmia obejmuje wyłącznie wady ukryte, powstałe z winy producenta. Reklamacje rozpatrywane są zgodnie z Ustawą o prawach konsumenta oraz przepisami kodeksu cywilnego.

2) Reklamację należy składać w formie pisemnej. Wypełniony szczegółowo formularz (do pobrania TUTAJ) prosimy przesłać wraz z reklamowanym produktem i dowodem zakupu na adres:

KRAKSPORT
ul.Gromadzka 54
30-719 Kraków


4)
Reklamacja rozpatrywana jest przez wykwalifikowanego w tej dziedzinie specjalistę. Sprzedający rozpoznaje reklamację w terminie14 dni od daty jej otrzymania w prawidłowej postaci.


5) Należy pamiętać, że trwałość każdego produktu zależy od tego, jak jest on używany, warunków i samego użytkownika. Reklamacji NIE podlegają artykuły uszkodzone na wskutek:

  • uszkodzenia powstałe poprzez nieprawidłowy dobór rozmiaru,
  • uszkodzenia powstałe w wyniku użytkowania towaru niezgodnie z jego przeznaczeniem,
  • naturalne zużywanie się produktu,
  • uszkodzenia mechaniczne (otarcia, rozcięcia),
  • uszkodzenia powstałe przez brak pielęgnacji oraz konserwacji produktu,
  • uszkodzenia świadomie pogłębiane przez dalsze użytkowanie produktu.

6) Kontakt w sprawie reklamacji towaru:

reklamacje@kraksport.com.pl